אדמין

חלק שני

מגה קראפט 100

אתמול ניביל שוב נתנה לי למדוד חולצות ולראות אם הן נמתחות מספיק כי שום חולצה לא טובה לי כבר מאז שאני לא מפסיק לצמוח לאורך. אם כבר יש חולצה שטובה עלי באורך היא עבה מדי או מגרדת. זרקתי הכל על הרצפה ואמרתי לה "נמאס לי להיות ארנב בחינות של ניביל". היא הסתכלה עלי במבט הזה שאני יודע שהיא כמעט מתפוצצת מצחוק. ואז היא שאלה אותי מה זה ארנב בחינות ואמרתי לה את יודעת lab rabbit והיא אמרה לידיעתך בעברית זה שפן ניסיונות. אמרתי לה שלא אכפת לי אבל לעצמי הודיתי שבעברית יצא להם יותר יפה. ובכל זאת, אם היו שואלים אותי אז לא הייתי מתלבט לרגע, ברור שאנגלית, כאילו עברית זה כזה לפני הספירה, עברית זה כזה התנ"ך.

תמונה 1
The Mighty Mouse

מנדאקס

זוג מוזר שני אלה, אתמול ראיתי אותם יוצאים בבוקר והייתי יכול להישבע שהילד היה מאופר, היא תמיד מורחת הרבה שחור מסביב לעיניים ולובשת שחור ונראית גותית באופן כללי כאילו יצאה מ WOW והוא נראה כמו גור שלה. אבל גם עם כל השחור הזה ברור שהיא אחת שאם תבוא אליה בטוב היא תתחיל לבכות.

T3rA

הייתי רוצה למחוק הכל. שולחן נקי. דף נקי. ראש נקי. בלי עט כזה, עט כזה, עט כזה, עט כזה. כרטיסיות ריקות, כרטיסיות מלאות, תמונה שלו, תמונה שלה, תמונה שלהם, תמונה של ההם, מחברת כזו, מחברת כזאת, מחברת כזאתי, איפה אדמין כשצריך אותו.

3 תגובות בנושא “אדמין

  1. תקלוט את ניביל, היא משחקת בשפה, במציאות, ברעיונות, אבל אין לה חצי גרם של רשעות בגוף. אני מסכים איתך שיש איזו בעיה עם העברית, עם העתיקות שלה. תחשוב על בינה מלאכותית שמבינה עברית- היא תוך שנה או שנתיים חוזרת בתשובה. אבל בכל שפה יש אלימות, נסיון להשתלטות. בטח שזה מעייף לחיות במקום שחי בעברית ולהרגיש יותר טוב באנגלית. זה כאילו אתה קצת מחוץ לסקלה. ניביל ואתה חיים כל אחד קצת מחוץ לסקלה וזה חלק מאוד יפה אצלכם. שזה לא יפריע לך שהיא כותבת עליך דברים שמבוגרים יקראו. זה מאהבה.

כתיבת תגובה